torsdag 4 november 2010

Det är torsdag

Något ni kanske inte visste om mig är att jag älskar ärtsoppa, det är sååå gott. Pannkakorna är bara en bonus. Igår när jag var så trött så hade jag haft styrketräning med lägerungdomarna, teori och banträning. Efter så stannade jag kvar och körde mitt eget styrkepass, vilket känns idag. Något annat som känns är tröttheten. Jag är inte van att gå upp vid halv 7. Det är skönt att bli klart med dagarna så snabbt. Men nu efter 4 hårda dagar så är jag bara jättetrött.

Som bonus idag körde jag uppe på banan idag hela tiden från 8 till kvart i 12. Och det var inga långsamma övningar... Men det behövde jag. Jag körde även lite efter lunch men då stajlade jag mest när jag skulle lära ungdomarna att köra uppe i banan utan att hålla i styret. Att de (så klart) klarade det bättre än mig efter ett tag är en annan sak...

I morgon jobbar jag till 4 igen sen drar jag till Borås vid 5 det är deltävling 6 och 7 i Merida-Nortwave CX-cup som går först i Borås på lördag och sen i Göteborg på söndag. Kom dit och kolla vet ja... Eller så kommer ni dit och blundar för att bara lyssna på mig istället. Ni kan ju också läsa om tävlingarna här på bloggen i helgen...

Nu ska jag gå och krama mitt hjärta så mycket jag kan innan jag åker i morgon.

2 kommentarer:

  1. Åhhhh!!! Den dag då man får äta både ärtsoppa OCH pankakor till lunch är underbar! Fy fan vad me like - slår det mesta :D

    SvaraRadera
  2. och senap och timjan till! och jordgubbssylt........ MMMMMMMMMMMMMMM

    SvaraRadera