lördag 6 november 2010

Ligger i pojkrummet

Inte i mitt pojkrum i och försig utan Mattias Karlssons son:s rum, som är i källaren med egen ingång. Precis som jag hade det en gång i tiden då jag var tonåring. Innan jag lade mig på plats här har jag även busat runt med hans yngsta söner. Ända fram till halv 8 då var vi alla helt slut.
Men som vuxen så tvingade vi ju oss att vara vakna längre.

Jag har också kollat in Mathias två splitt nya Merida kolfibercrossar som han inte kunnat använda pga att han varit/är sjuk. Det är verkligen en fin cykel och jag skulle faktiskt kunna tänka mig att sälja min Giant och köpa mig en Merida. Har sagt till Håkan Löfström och nu Mathias att jag är intresserade av deras cyklar efter säsongen. Så ni andra behöver inte ens höra av er, jag har fösta tjing.

Dagens dag har varit väldigt händelsefull som vanligt. Jag sov dock väldigt lätt och dåligt över natten och känner av det i hela kroppen. Ett tag här ikväll kändes det som om jag var full. Världen snurrade och jag mådde lite illa. Så det bästa är nog om jag ger upp det är med att vara vaken och sluter ögonen istället. Jag kan ju inte hålla på och "Dygna" som tydligen är det nya bland ungdomarna.

Så god natt där ute, nu ska jag drömma mig tillbaka till min tid i pojkrummet och allt jag hittade på då. Ni vet den tiden då LAN var något nytt och exotiskt, jodå då satt även jag uppe och "Dygnade".

2 kommentarer:

  1. "världen snurrade och jag mådde lite illa" låter som om du är sympatigravid tycker jag ;)

    SvaraRadera