tisdag 20 september 2011

Ni har väl inte missat & Ni glömmer väl inte?

Ni har väl inte missat att jag har lagt upp en länk till mina fina lördagsfilmer i mitt FILMARKIV? Arkivet som alltid legat under "K:et" i Ekstam på headern. Lördagsfilmerna lades till på er läsares förfrågan. Det lönar sig att fråga och be!

Ni glömmer väl inte heller Onsdags-VM i morgon på Lugnet? Jag ska dit med min tunga Niner Jet 9, 29er. Försök att köra ifrån mig!

Annars sitter jag och tjuvfikar med kakor (schhhhh!!!) och kaffe framför TVn där LVG-VM visar sig från sin blöta sida. Och jag tycker faktiskt lite synd om deltagarna med ett så långt utdraget startfält. Dock är det kul att höra att Vacchi fått sällis av MTB-förbundskaptenen tillika min gamla klasskamrat på högskoletiden; Fredrik Ericsson. Hans röst har jag hört mycket av under tiden i Falun, inte minst på föreläsningar och seminarier då vi hamnade tillsammans en hel del utan även i bussen på väg till tävlingar.  Men än har jag inte tröttnat på hans röst, bra tjatat Fredrik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar