onsdag 22 augusti 2012

Åter inne i CX-världen

Ett kortfattat inlägg såhär på kvällen innan jag blundar:

Har känt mig rätt bortkopplad från CX och även till viss del cykel över huvudtaget sedan årsskiftet. Då planerna på nytt jobb och flytt tog vid. Det var (och är) rätt oväntat för mig att flytten och jobbet skulle ta så mycket tid och energi.

Men nu känner jag åter igen fullt engagerad i CX-gruppen och CX i Sverige.

Vi hade ett väldigt långt men också produktivt möte ikväll med CX-gruppen och informationen från detta möte kommer snart ut via facebook och grengruppsidan på SCF. Mötet gav mig lite mer CX-energi och förhoppningsvis får jag mer och mer cykelenergi vad det lider. Cykelintresset och energin har aldrig försvunnit bara legat lågt när allt annat har varit högt.

Nu hoppas jag på en cyklig och crossig höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar