onsdag 7 november 2012

Är min blogg tråkig?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om nuförtiden när min egen träning och cykling ligger rätt lågt.

Jag var i och för sig ute och sprang med Egon i vagnen i måndags. Han tycker det är buskul när det går fort utför men efter ca 40min så tröttnar han och även jag. Men det är skoj att kunna komma ut och röra på sig i det jäktade småbarnslivet.

Nu är det väl inte så mycket småbarnslivet som jäktar utan det är allt annat runt omkring som "stör". CX-jobben tar rätt mycket tid och energi. Det är nämligen först idag jag har hämtat mig någorlunda energimässigt sen helgen och snart är det dags igen. Vilket är skitkul och det är tråkigt att det bara är 4st deltävlingar kvar i cupen.

Så vad ska jag göra sen när CX-cupen är klar? Vad tycker ni är kul att läsa om i mitt liv?

6 kommentarer:

  1. Tantparfymen var det bästa på länge! Mer sånt! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var rolig att skriva dessutom, så det blir fler vardagsiaktagelser =)

      Radera
  2. Åka ner till Belgien och liverapportera på svenska för sports-livez??

    SvaraRadera
  3. Det finns sjukt många barnbloggar så Egon drunknar nog lite i bruset.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag ska nog inte ge mig in i den djungeln heller, vill inte bli fast mellan spyor och bajsblöjjor liksom

      Radera