torsdag 18 november 2010

Mastodontdag med bilder

Har jobbat lite idag. 5,5 + 8 timmar. Räcker nästan, ja nästan, så jag måste jobba lite i morgonbitti också. Klockan 06:30 är jag på Velodromen för att öppna åt er som vill träna lite innan det är SvenskaCykeldagarnaUppehåll. Idag åkte jag till Tällberg och jobbade och tänkte delge lite av vad jag gör för något när jag jobbar på Lugnets Äventyr. SamarbetsÄventyr och Tälja-Måla Dalahäst stod på mitt schema idag.

Så här kan en jobbdag i Tällberg se ut:
(jag har "blurrat" kundernas ansikten med flit)
Äventyrsbilen har aldrig varit så här välorganiserad. Inte en enda sak välte heller. Jag är stolt över mig själv.

En av dagens utmaningar som denna duktiga grupp löste väldigt väl och innovativt.

Hmmm... Hur ska vi lyckas med detta?

Vi tränger ihop oss...

... Och så tar vi iiiii!

Nästa anhalt snickarboa.

Fina, alla på sitt sätt.

Det gäller att bejaka sin fantasi, fint med lite lugg.

Eller så håller man det avskalat och minimalt, också fint.

När jag tillslut kom hem till min underbara och gravida flickvän så drog vi och handlade. Den 18de är alltid en speciell dag för oss, det var då vi föll som furor för varandra. Ännu bättre var det idag då Jenny fick sin andra "crawing":

För ett tag sen var det kaffe och idag var "crawingen" på ännu större allvar; smörgåstårta. Jag var inte sen att köpa henne en tårta. Det behöver hon och barnet... Även jag fick ju smaka...

Till det lite Sprit. Närmre alkohol än så här kommer jag inte. Jag äter medicin och är även sympatigravid. Vilket gör att jag avstår från alkoholen och har så gjort i två månader nu.

1 kommentar: