torsdag 17 mars 2011

Det finns inget mer att säga...


Jag körde Dala Cupen Matchsprint idag och gjorde 13.60 på flygande, katastrof dåligt. Och det kändes under hela varvet, hade massa att ge på rakorna = inte bra. Så jag hamnade sämst till och fick möta David Mayer som hade bäst tid. Men då hade plötsligt benen vaknat och jag gav David en match som avgjordes på decimetern, till hans fördel dock.

Så det fick bli B-kval för mig och nästa match gick jag mot Peter Snell. I den matchen klockade jag 12.30 på sista varvet med start på raksträckan (innan utgången på sista varvet) och då utan hjälp av banans höjd. Det är alltså bara 10 hundradelar från mitt personliga rekord på flygande då jag hade hjälp av hela banans fallhöjd. K-a-t-a-s-t-r-o-f. Men kul var det och jag vann tillslut B-finalen som jag körde mot Niclas Brus.

Så... Shut up legs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar