tisdag 29 mars 2011

Nytt på bloggen!

Hej kära läsare! Nu har jag lagt till ett par "Gadgets" som gör min blogg än mer intressant. Första gadgeten är "Populära inlägg" som listar mina 10 populäraste inlägg i följd.

Den andra gadgeten är för er som vill följa min blogg lite enklare, och då genom att få ett mail när jag uppdaterar. Ni hittar denna möjlighet i högerspalten (över nyss nämnda Gadget) och då anger ni bara mailadressen ni vill ha uppdateringen till.

Hoppas det ger er något.

Annars är allt som vanligt på tisdagarna. Jag är trött efter dagens velodromträning och spenderar kvällen till att leta efter en bra digital systemkamera. Det är dags för lite bättre bilder nu.

1 kommentar:

  1. Jag som är oduglig fotograf köpte en sony NEX. Den känns precis lagom för mig och med adapter kan man smiska på en massa stora objektiv, vilket ser förbannat sjukt ut... Bara det räcker för mig.

    SvaraRadera