tisdag 14 februari 2012

En Kväll på Velodromen

Lyckades komma iväg till Velodromen i kväll för att klämma några varv. Lyckades även få med mig systemkameran och klämde även några kort när jag inte cyklade. Vi körde banspecifika passet, som mer är ett fartpass. Då vi var fem stycken så blev upplägget att köra en uppdragsvariant som gick ut på 5x20sekunders varv sedan nästa varv på 18sek, nästa 16sek, nästa 14sek och sen full sprint till mållinjen. Vi körde nog fem sådana första gången och sedan en vila och så på´t igen.

Avslutningsvis körde Jag, Janne Jacobsson och David Mayer en flygande teamsprint. Perfekt för att kräma ur det sista i kroppen. Appropå det så hade jag pulsmätare på mig dagen till ära, vilket nog var mer än ett år sedan. Lyckades maxa 185 under passet vilket är rätt nära mitt max på 188. Så det var en bra träning idag.

Och så bilderna på oss som var med:

Håkan Ahlstrand

Lasse Myrberg

David Mayer

Janne Jacobsson

Min pärla

Mayers pärla med Janne J i bakgrunden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar