måndag 20 februari 2012

Det kom ett paket, och Egon busade

I söndags, igår alltså, var hela familjen åter på utflykt mot Insjön. Paketet som kommit till  Experimental Prototype skulle hämtas. Och i det fanns bland annat ett splitter nytt XTR-vevparti. Min Niner kom med ett 3-delat vevparti och jag använder aldrig alla tre, så nu sålde jag mitt 3-delade och investerade i ett 2-delat istället. Så nu blir det både bättre kedjelinje och Q-vinkel.




Jag köpte några delar till, men hann inte fota dem igår. Så här kommer en teaser till vad som komma skall. Någon som kan gissa sig till vad jag ska byta på bilden nedan, och till vad?





Egon var på sitt busigaste humör igår och jag hade lägligt framme kameran för en gångskull. Han börjar ta sig över hinder nu också, och snart klättrar han nog upp i sängen. Men igår var det jag som var berget att övervinna. Och av bilderna att dömma var det ett roligt äventyr.


Egon gör här sin busmin = rynkar näsa, mun och panna och frustar luft ut och in snabbt genom näsan. Så sött även att det är suddigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar