tisdag 14 augusti 2012

Är väl på väg till Falun

Efter en hektisk måndag med 12 timmars jobb och en tisdag med fullt ös till 16, så är vi äntligen på väg till Falun. Efter jobbet lyckades jag låna ihop ett cykeltakställ och klockan 18 kunde vi lämna Mönsterås.

Imorgon tänkte jag cykla lite och se mig om i Falun. Velodromen ska besökas dels för att kunna låna tryckluft för däckbyte men mest för att besöka och snacka skit med de gamla arbetskompisarna. Om de nu är på plats.

Efter det tänkte jag köra några favoritstigar runt Norlingberg och även Lugnet om jag hinner med. Annars kommer jag spendera en hel del tid på just Lugnet i helgen då vi har biljetter till Rockstad Falun över torsdag - lördag. Vi stannar ju till söndag och på dagarna ska det inte bara slappas på hotellet. Så känner ni för att träffas så slå mig en signal eller skicka ett meddelande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar