måndag 27 augusti 2012

... Men jag kan i alla fall sova om nätterna

Måndagen har startat med ännu en långkörare i jobbet och jag har även insett att onsdagens onsdagscykling inte blir av för min del, jobbet kommer ivägen. Och i helgen blir det jobb på lördagen för att sedan på söndag eftermiddag åka till Stockholm och övernattning inför utbildning på måndagen. Och så tenderar ju möten ge extra jobb att jobba med. Så jag har fullt upp så att säga. Synd att klaga när jag gillar det, men ändå tiden till annat försvinner.

Den gångna helgen så fick vi lite gjort mellan Egons snor och feberattacker. Vi lyckades städa lägenheten och så kunde vi även hjälpa mina föräldrar flytta ur sitt ena hus. De ska nu bo i det som varit fritidshuset vid havet, skönt för dem tycker jag. Hur som hittade vi lite blandade saker vid flytten som vi tog hand om. Jag hittade en bok som jag kan läsa i sängen innan det är dags att sova, en bok med så kallade godnattsagor. De kommer säkert att få mig sova än bättre:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar