tisdag 11 september 2012

Jag börjar bli sugen



På att crossa, det är dock bara ett problem. När ska jag göra det? Och var ska jag göra det? Onsdagar verkar ha någon förbannelse över sig i mitt jobb, då jag är uppbokad på möten tre veckor i rad på just onsdagar. Och onsdagar är de dagar det körs cykling i Långehäll. Och Långehäll är inte speciellt crossvänligt, det funkar bra men det är ju ingen cross-park precis.

Så nu funderar jag på om jag inte ska försöka dra ihop något på torsdagar runt 17-18 istället, frågan är bara var? Finns det någon lämplig grönyta med grus, asfalt och eventuellt trappor eller andra hinder som tål lite cykling i Mönsterås Kommun?
Är det några av er som läser här och cyklar i och omkring Mönsterås som är sugna på lite intervallträning i lätt terräng med MTB eller Cross? Skicka mig en kommentar på detta inlägg eller ett mail med era tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar