söndag 31 mars 2013

Statusuppdatering: Solskenscyklat

Ja jag lever efter flytten, dock så lever inte vårt fiberbredband och därav internet eller TV. Så när jag insåg att jag skulle missa RVV idag så passade jag på att solskenscykla bort min ångest. Detta när både Jenny och Egon tog sig en siesta.

Bakskärmen på MTBn åkte bort då jag vägrar tänka vinter och solen sken så gött. Sedan svängde jag in i skogen på motionsstigarna för att kolla läget. Det var ju långt ifrån snöfritt men lite här och där var det bart och hårt. Snön gjorde dessutom det lite mer intensivt och sen är det ju alltid så skoj att lägga på ett bredställ så snön sprutar.

Avslutade passet med att köra 5 x 30sek i ett svagt motlut. Min kropp behöver pressas lite så jag får upp farten nån gång.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar