onsdag 19 januari 2011

Långt jobbat igen

På bild; En enorm måne som till och med syns med en mobilkamera. En mäktig syn på väg hem efter jobb.

Har varit igång hela dagen idag igen och börjar känna mig rätt trött nu faktiskt. Mest för att det är ett jäkla pussel att hålla igång tre deltidsjobb så pass att man får ut en någorlunda heltidslön. Men jag lever på hoppet om ett fast jobb. Vägarna börjar öppnas upp en del nu och jag hoppas bara att det finns en plats för mig på de vägarna.

Idag var jag i Tällberg igen och höll i ett mini-Vasalopp tillsammans med legenden Adam Steen. Som vanligt visade han upp sig på sin bästa sida. I morgon jobbar vi tillsammans igen och då i Rättviksbacken med Airboard. Det ska bli mäktigt.

Idag hade jag planer på att träna lite på Velodromen men det fick räcka med ett besök. Jag hade annat att göra. Prata i telefon med en kille från Sydafrika bland annat. Och sen var jag helt slut energimässigt så det fick vara för idag.

Nya tag i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar