onsdag 18 april 2012

Jobbat över och Trippel-jobbat var det här!

Idag mina damer och herrar har jag varit i tjänst vid Mönsterås Kommun från 0800 till 1930. När jag kom hem så ordnade jag en sista faktura för de konsultjobb jag utförde i Falun vid Velodromen. Och så har jag så klart pillat lite med "EP" också. Heldag så att säga.
Vill även passa på att tacka Andreas för tipset om Frilans Finnans, det löste en hel del mer-jobb som jag inte skulle orkat med just nu. Tack!

Måste också säga att detta var en väldigt ovanlig dag med massa åtaganden. Men det är skönt att få lite saker avklarade så jag kan koncentrera mig på min familj istället för jobben.

Nu ska jag krypa till sängs och kolla på lite Svenska Dialektmysterier om Smålandskan.

Förresten en sak till, som om det inte skulle vara nog med jobb. Så är det ibland lite svårt för mig att veta vilken arbetstelefon jag ska använda och svara i...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar