fredag 27 april 2012

Jag gjorde det!!!

Idag klockan 01.20 gick jag sömnigt upp och gav egon mat, klockan 06:00 hoppade jag upp igen. Denna gång för att straffa min feta lekamen. Och precis som ni skrivit och stöttat med, så när man väl gett sig ut så var det oerhört skönt.

Jag åkte över E22an och in på motionsspåren där jag slaktade 5km-spåret och lite till. En hel halvtimme fick det bli denna gång. Det räckte för att vakna och så hade jag gott om tid efter för ombyte och frukost. Så nästa gång ställer jag klockan på 05:45 och slaktar lite längre, borde kunna bli runt en timme. Men det tar nog ett tag innan jag kan få upp pulsen så tidigt på morgonen. 147 i medelpuls och 170 i max orkade jag med idag på halvtimmen.

Ska jag satsa på MSSS-TT på morgonen eller vad tycker/tror ni? Eller är det roligare för er stt läsa om olika rundor istället för tidhets på samma bana???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar