onsdag 2 maj 2012

Monster-dag

Vill ni besöka Mönsterås hemsida eller skicka mail till mig så kommer ni att reagera på en sak. Monsteras... Jag låter det vara så och sjunka in.

Hade en riktig monster dag på monsteras idag då jag gick på vid kvart i 8 och av vid kvart över 9. Det var Föreningsnämnd ikväll nämligen och det tog lite tid ikväll med många olika ärenden att ta hänsyn till.

Så nu är jag rätt spenderad som man säger på engelska. En update på Ninerbygget hinner jag dock med; jag har hittat snygga, lätta och coola lösningar på de posterna som var lite olika mot min Jet 9. Och grejerna kommer hem toksnabbt. Redan på fredag kan jag se fram mot ett paket. Och "tack vare" kvällens dryga 5h övertid så kan jag sluta runt lunch på fredag. Vilket förhoppningsvis gör att jag kan pilla klart hojjen så det blir premiär till helgen.

I morgon kan det eventuellt bli en morgonträning om morgonhumöret är på rätt sida.

Nedan en bild från min instagram (@oscarekstam) som visar solnedgången på väg hem från jobbet ikväll. God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar