måndag 7 maj 2012

Skönhet på flera sätt

Har varit en fantastisk helg med mycket roliga stunder och fantastisk skönhet. Min vackra Jenny har varit strålande som vanligt. Egon har varit skön fast han varit sjuk, men vad gör väl det när man firar 1år och får massa paket? Vädret har varit fantastiskt och bjudit in till mycket kvalité och vackra vyer. Och idag fick jag lite förlängd skönhet då jag fick åka fixien i jobbet till flera uppdrag. Det är väldigt vackert i Mönsterås just nu:

Egon och jag tittade på djur i lördags, det finns ett naturreservat 5minuters gångtid från vår lägenhet. "Sylten" heter våtmarken, som även har långhåriga och horniga tjurar/kor.

Svenska jordgubbar på en gräddtårta, det om något är skönhet. Speciellt på ett 1års firande.

Bilden talar för sig

Jenny och jag spenderade en dag i Kalmar i söndags och hade det underbart.

Skönhet kan även hittas på en kyrkogård... Och jag ser mycket skönhet i denna bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar