tisdag 1 maj 2012

Niner Air 9 build! Rapport #1

Nu mina damer och herrar händer det saker i garaget. Jag har provmonterat lite styren och styrstammar för att hitta rätt vinkel och så vidare. Jag har även insett att min Thompson stolpe är för liten och att styrlagret bygger för högt. Det ska inte vara lätt att bygga cykel från grunden. Och då har jag inte kommit till den interna vajerdragningen än...

Dock så är det lite lättare att bygga cykel med meckställ och i ett garage. Fast lite el, lampor och värme i garaget skulle inte sitta helt fel. Det retfulla är att det finns en strömbrytare på väggen men ingen lampa och inget eluttag. Fast det är klart jag har mest tid på kvällarna och då lyser solen in genom dörrarna och garaget är uppvärmt från dagens värme.

Det får räcka så denna gång då jag inte kommit längre och så låg finkameran inne i lägenheten. Ni får ni bara denna rapport och så blir det mer detaljerat framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar