torsdag 19 juli 2012

Kollar på Touren i bilen på väg till Skåne

Familjen är ute på en liten roadtrip. Först Skåne och Torekov (väntar mig feta köer då det ligger vid Båstad) och sedan far vi vidare till Göteborg på lördag.

Lägligt så fick jag första sittningen bak och kunde snegla lite på Touren i min iPhone. Det genom appen: FilmOnTv live och kanalen iTV4. Engelska kommentatorer dock men det är skoj med omväxling.

Det som inte är lika skoj är att Kessiakoff inte lyckades knipa det första bergspriset trots sin brutala attack på Rolland och Voeckler. Jag håller tummarna på att Kekke kniper ett bergspris av de två små innan HC-berget och att han där även kniper det bergspriset. Då kan det gå hem. Jag håller tummarna i bilen!!

2 kommentarer:

  1. Grymma vägar vid Båstad-Bjärehalvön. Underbart med racer kan ja lova

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket grymma vägar, fick dock bara åka dem med bilen då cykeln var hemma. Men det var sjukt vackert och en upplevelse ändå. Nästa gång åker cykeln med =)

      Radera