söndag 29 juli 2012

Imorgon börjar allvaret igen

Försökte mig på en bildblogg efter dagens Engelbrektstur men det är något vajsing med Blogger och även min täckning (ingen service i 4h nu). Så det får bli en snabbis nu i sängen innan jag släcker.

Norberg var fint idag med strålande sol och som vanligt ett händelserikt lopp. Blev som ifjol en attack inom sista milen innan mål som gick hem Herrar Elit; Calle Friberg stod för den attacken och således vinsten lika så.
I Damer Elit så gällde det även där som tidigare att hänga med rätt herrklubga vilket Jenny Stenerhag lyckades bäst med denna upplaga.

Börje, min pappa, var med och körde också han och hade ett trivsamt lopp. Han gillade årets bana bättre än i fjol. Och resan upp och hem var riktigt trevlig med en hel del nya spännande småvägar som vi av en slump testade.

Och så i morgon måndag är jag åter på jobbet efter min semester. Får väl se hur denna vecka tar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar