söndag 24 februari 2013

Lördagsfilm "Nä nu får det vara nog!"

Ledsen att ni inte fick någon lördagsfilm igår och har fått vänta ända till sent en söndagkväll som denna.  Hängde hela dagen med min underbara son igår och hade massa skoj, men hade sedan inte så mycket energi än till att laga lite tacos, dricka lite öl och ha det mer fantastiskt med min underbara Jenny. Idag har det varit kalas hos syrran då Miriam fyllde 1år. Och sedan har jag mest sovit och slappat känns det som. Var tog den där träningsenergin vägen? Misstänker starkt att det har med det gråa, blöta, vindiga tövädret att göra. Skitväder kan ha den påverkan på mig. Jag tröttnar ur på att försöka cykla och så blir det ingen annan träning heller. Men i morgon är det en ny vecka, med nya möjligheter.

Nästa veckas och vårens inspiration för mig:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar