fredag 19 december 2008

Fullt upp?


Från tokpackade tåg till ett nästan helt tomt tåg. Ett tåg som dessutom går hela vägen hem utan byten. Härligt! Om jag bara inte hade druckit den där jättemuggen med kaffe. Hittills har jag kissat 4ggr sedan Falun och det lär nu inte bli bättre, men det gör det samma. Undra varför jag kissar så mycket idag... Just nu lyssnar jag på Guns n Roses senaste album. Eller rättare sagt Axel Roses senaste. Det är väl sådär men rösten hans är mycket bättre än tidigare tycker jag. Klarare på något sätt. Jag har sagt adjö till Martin nu, han åkte vidare mot skåne... Undra när och om jag ska äta baugetten jag köpte för två byten sen. Min kusin har födelsedagsfest idag och har sagt att det ska finnas gott över till mig. Undra bara vad det där gott är. När det gäller Niclas kan det vara allt fram kycklingklubbor till Corna. Skit samma. Det ska bli kul att träffa honom igen. Blir inte så mycket när han bor i USA och jag i Falun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar