tisdag 4 maj 2010

Dags att bli motionär?

Yepp idag har jag varit ute och motionerat. Först dök jag upp på Högskolans träning, men de fjantarna skulle ju köra smalhjuling och det var alldeles för lite motstånd för mig då jag körde MTB. Så jag vände givetvis och körde mot Falu CKs motionsträning på MTB. Med mig fick jag Faluns snyggaste pojk; Jone Steen, som också körde MTB.

Vi fick rejält motstånd. Så pass mycket att vi fick vika ned oss och avvika från passet. Dessutom blev jag förnedrad då alla i gruppen klarade ett blöthål men inte jag.

Här har ni ett gäng bilder från träningen så ni kan se alla snabba motionärer som finns i Falun:

Här ser ni när jag klantar mig och sätter ned foten i ett blöthål. Som tur var hade jag dubbla skoöverdrag från Kalas som tog vätan och smutsen. Så mina Shimanoskor blev inte blöta.
Henrik Öijer har tagit kortet.

Och här kan ni, om ni tittar noga i högra hörnet, se finpojken Jone som fått nog för dagen och ger sig hemåt. Taktisk som han är så avvek han när alla andra åkt vidare.

En samlad grupp kommer upp.

Dagens ledare visar hur man gör...

... Ja detta är resultatet.

Varningsskylten för lekande barn passade bra in idag.

Och så ett avslutande finkort på min musche.

1 kommentar: