måndag 24 maj 2010

En fika för bättre välmående


Idag hade jag en ganska grå dag på jobbet. Det gick segt och jag kände att jag inte fick så mycket gjort. Så jag tog mig in till stan för att ge kroppen lite energi i form av sol, kaffe och glatt sällskap. En underbar kombination som Vi fick till på bryggan. Vi= Faluns Storbloggare; Stefan Määttä, Jenny Carlstrand & Jag





Det stekte på bra där i solen och min energi kom tillbaka mellan pratet, skratten, kaffet och den stekande solen. Hur länge satt vi där egentligen? Ett bra tag, men tiden går verkligen fort när man har roligt.

Sol & Sällskap är ett bra botemedel på låga energinivåer. Tack vänner för att ni fikade med mig.

3 kommentarer:

  1. Kul att man (inte) blev bjuden, kul... ;)

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte om jag vågar ses med en skogshuggare, mina biceps ser så små ut då vettu ;)

    SvaraRadera