tisdag 18 maj 2010

Tänkte sova men cyklade istället

Idag var jag så sjukt trött efter halva dagens jobb så jag tänkte lägga mig och sova. Men jag tvingade mig ut på MTBn och åkte till Haga för att hämta lite brillor. Mycket fina brillor måste jag tillägga.

Sedan åkte jag vidare till Velodromen för att göra klart andra halvan av dagens jobb. Och innan, samt under, jag började brände jag av 4st 30sekundersintervaller. Kunderna som kom ville nämligen se på lite innan de började sin grundkurs.

Senare efter grundkursen ville de se lite mer så då blev det några 200meters och ett matchrejs mot Björn. En hel del träning med andra ord. 2.30 totalt blev det. Det trodde jag inte när jag ville gå och sova. Vilken vändning det kan bli ibland.

Nu ska det bjudas på lite film i sängen med mitt Hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar