tisdag 1 februari 2011

Bloggtävling, vilken är min nya MTB?


Jag har som ni vet (ni som hängt med) beställt en ny cykel och jag har en tävling som går ut på att ni ska gissa vad det är för cykel.
Klicka HÄR om ni vill läsa mer om tävlingen. Men i kort så går det ut på:

Kriterierna för att tävla. En gissning per person i varje nytt tävlingsinlägg. Detta är det andra. Förra gångens gissningar har nollställs och ni kan gissa igen, men bara en gång. Jag meddelar när någon gissat rätt eller fel. Gissningarna kan vara ledande frågor om vad det är för slags cykel.

Och för er som jag inte lyckats hålla käften för, ja ni kan ju givetvis inte tävla. Men ni kan ändå få testa cykeln och fika med mig om ni håller tyst.

Den som vinner får en fikatur med mig och min nya cykel, vinnaren får till och med testa cykeln OCH så Bjuuuuuder jag på fika. Schyst va?

Det som stämmer i alla era gissningar är att det är en 29er och att det är en Niner. Men vilken modell är det jag kommer att cykla på? Och för att göra det lite svårare nu när ni vet, vilken färg på ramen kommer jag att köra med?

5 kommentarer:

  1. Jag gissar på en svart/vit Air9 Carbon, skulle förresten innebära att vi kommer att åka på likadana ramar i så fall. Min är beställd med stel gaffel men det får nog kompletteras med en dämpad sak för allt utom Grenserittet och Cykelvasan.

    SvaraRadera
  2. En Kermit green Jet9 kommer du nog köra på?

    SvaraRadera