måndag 7 februari 2011

Bloggtävling, vilken är min nya MTB? Sluttampen!


OK nu har ni kommit fram till rätt modell och märke av cykel. Det är alltså en Niner Jet 9 som jag ska köra på i år. Jag är snäll och ger er en sista möjlighet (för ingen av er har gissat 100% rätt än) att vinna en fikatur med mig genom att gissa på vilken färg cykeln kommer att vara i.

Mer info om cykeln och dess färger hittar ni här:
Ett tips: Det finns färger både i bildspelet men även under fliken Paint/Finish options...

Tävlings info:
Jag har som ni vet (ni som hängt med) beställt en ny cykel och jag har en tävling som går ut på att ni ska gissa vad det är för cykel.
Klicka HÄR och HÄR om ni vill läsa mer om tävlingen. Men i kort så går det ut på:

Kriterierna för att tävla. En gissning per person i varje nytt tävlingsinlägg. Detta är det tredje. Förra gångens gissningar har nollställs och ni kan gissa igen, men bara en gång. Jag meddelar när någon gissat rätt. Gissningarna kan vara ledande frågor om vad det är för slags cykel.

Och för er som jag inte lyckats hålla käften för, ja ni kan ju givetvis inte tävla. Men ni kan ändå få testa cykeln och fika med mig om ni håller tyst.

Den som vinner får en fikatur med mig och min nya cykel, vinnaren får till och med testa cykeln OCH så Bjuuuuuder jag på fika. Schyst va?

Det som stämmer i alla era gissningar är att det är en 29er och att det är en Niner Jet 9. Men vilken färg på ramen är det?

6 kommentarer:

  1. Lägger min röst på en orange, tang som dom kallar den.

    SvaraRadera
  2. Nix, inte ett rätt än... Kom igen nu då!

    SvaraRadera
  3. Eftersom svart inte är det minsta coolt å måste det vara en vit! Nu har jag ju redan gissat fel tidigare så då är väl chansen till fika redan förbrukad...

    SvaraRadera
  4. Då finns de bara en kvar att välja, Black Anodized
    /Johan

    SvaraRadera