fredag 2 september 2011

Tur att Eurosport och Glass finns en dag som denna

Ute skiner solen och inne sitter jag och är sjuk. Inte alls roligt, inte alls. Tur att jag får äta glass när jag är sjuk (ja det är ju klart att fikaförbudet inte gäller då heller). Och att vi återtecknade oss för Eurosport.

Nu sitter jag alltså med spänning och ser på hur Kessiakoff presterar i Vueltan. Vilket är helt fantastiskt roligt att vara med om. Det var bra länge sedan en Svensk var med så här bra i de stora sammanhangen. Så länge sedan att jag inte varit med om det. Extra roligt är det att jag lärt känna Fredrik de gånger vi tävlat tillsammans eller varit på Cypern samtidigt när han körde MTB. Trevlig kille den där Fredrik och det vore ju fantastiskt om han skulle hamna på pallen (eller till och med vinna) i Vueltan. Även om hans tankar mest är att hålla hela vägen till Madrid.

Ni vet väl att Fredrik skriver en kort resume från alla etapper på hans hemsida: www.kessiakoff.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar