lördag 24 december 2011

Lördagsfilm "Passa på att lekcykla nu!" Hjulklapp #3

Så passande att julafton faller in på en lördag detta år, således kan jag ge er ett antal (h)julklappar genom mitt återkommande inslag; Lördagsfilm. Det blir ett axplock av fina leveranser av nya som gamla filmer från Vimeo. Det kommer att bli ett antal filmer som jag sprider ut från idag till i morgon. Ett antal fina video-klappar till er som sitter där på andra sidan datorn och uppskattar idrott, cykel och film.
Lämna gärna en kommentar om vad ni tyckte om filmen.


Klapp nummer 3. Här har ni en inspirationsvideo till hur ni ska bränna julbordet på bästa sätt. Ut och lek av er, oavsett vad ni har för cykel närmast till hands!
Jag blev då sugen på att ut och leka av mig lite grand på en cykel när jag såg detta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar