fredag 2 december 2011

Nu ska det hinkas

Har egentligen inte så mycket att säga mer än att jag snart är gräsänkling och då kommer att sätta skeden i en hink B&J till en eller två filmer. Kanske lite rödvin på det också. Egentligen skulle jag väl kunnat göra klart min hemsida för företaget, men jag är ju pappaledig så jag tänkte i alla fall vara det i kväll...

Idag var jag nämligen in på jobbet igen och fuskade lite. Nya logotyper sätts upp hela tiden på Velodromen, och fler ska det bli! Det är nämligen det jag håller på med om ni nu missat det. Mässan i går gav mig lite fler kontakter och eventuella kunder. Men det gäller att jobba långsiktigt och bygga en bra relation. Och det mina damer och herrar, det görs inte över en natt. Bara så ni vet hur det ligger till i min värld.

Gick igenom lite bilder som jag knäppt nyss och hittade massor på Egon, men också ett par innehållandes en bristvara nu för tiden:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar