tisdag 10 april 2012

Helgens bravader

Nu: ny vecka, nya utmaningar och massa att göra på jobben.

I helgen: massa underbara middagar, luncher och fika med vänner och familj. Vi fick även nästan hela lägenheten uppackad. Det är bara hyllor och förvaring som ska upp i förråden och så ska garaget inredas åt mina cyklar (samtidigt som bilen ska gå plats).
Vår favorit elektriker fixade lampan i hallen också. Och jag fick se hela min favorittävling Paris-Roubaix och Ban-VM som bonus. Sen lärde Egon sig att klättra upp i sängen också.

Bilder:

7 kommentarer:

  1. Ser ut som ni har en del kvar att jobba på vad gäller egons bordsskick.glad i mat har fått ett ansikte./stef

    SvaraRadera
  2. Den där amerikanska ölen sågade jag fett i helgen. Smakade amerikanskt (typ inget) men onödigt hög bubbelhalt. Nä se du..Bättre öl finns.

    SvaraRadera
  3. Stefan: Ja han är så nedrans olydig, vet inte var jag ska ta vägen med hans hyffs.

    Ola: Ölet smakade faktiskt en hel del citron (och ja bubbel också), så jag hade det i grytan med steken. Blev faktiskt extremt gott då. Men att dricka, njaaaaa. Inte så gott som du sa :) fick bli en Wisby färsköl istället, sjukt god.

    SvaraRadera
  4. wisby klosteröl är prima vara..!

    SvaraRadera
  5. Ska du sluta skriva om cykel i din blogg? =/

    SvaraRadera
  6. Anders: Vaddå Paris-Roubaix och Ban-VM är väl cykel ;)
    Faktum är att jag inte haft tillgång till mina cyklar förrän i helgen och då prioriterades annat. Kanske har jag tur och kommer ut innan helgen. Om inte så vankas det lång tur-cykling med fika på söndag.
    Så mer cykel kommer!

    SvaraRadera
  7. Det låter bra!
    Hoppas du får bra väder!

    SvaraRadera