lördag 21 april 2012

Dagens Rapha-träning

Det bjöds på middag ute vid föräldrarnas sommarstuga så jag passade på att cykla dit, och då det bara är en knapp mil direkt dit så tog jag en omväg. En omväg som många gånger jag blev helt vilse på, en gång stod jag vid ett vägskäl och visste varken in eller ut. Just då gick Guns ´n Roses slagdänga Welcome to the Jungle igång. Rätt passande. Och alla gånger när jag trodde att här är jag helt fel och det kan omöjligt finnas någon civilisation, då kom jag fram till en stor fet ladugård. Och jag är inte längre förvånad varför alla parkerar som bönder inne i stan/byn/köpingen...

Hur som var det en gråmulen och blöt träning i lite över en timme på tröskeln, en riktig Rapha-träning med andra ord. Tur då att jag hade rätt vattenflaska för ändamålet. Det du Öijer!

Träningsdatan blev lite kort, då jag förmodligen kom åt och stoppade Endomondo mitt ute på åkern där jag åkte. Men ungefär såhär (det rosa har jag lagt till efter både i data och karta):


    Ni ser att jag körde vilse också...        









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar