torsdag 26 april 2012

Sponsrad Video "En teaser"

Jag misstänker att ni sitter där hemma i stugorna och längtar efter rätt svar på vad det är jag har i kikaren när det gäller cykel-projektet. Men jag tänker hålla er på halster ett litet tag till.
Jag har ju skrivit om att jag vill åka till både Californien och Nya Zeeland för att ta del av deras fantastiska natur, och ni har ju även fått se många filmklipp därifrån. Men ett steg i rätt riktning och upptäcka ny hisnande vacker natur kanske inte behöver bli så dyrt och innebära en resa runt halva jorden. Norge är ju inte så långt att åka till, men konstigt nog har jag bara varit där ett fåtal gånger och då för att köra en tävling och sen åka hem. Filmen nedan fick mig att tänka om. Kanske en smygstart till Norge skulle vara något? Det ser ju onekligen väldig intressant ut och fantastiskt vackert:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar