måndag 3 december 2012

En lite sen Lördagsfilm "Inspirationen"

Ni vet den där episka korta lilla cykelturen som jag tog i lördags? Ja just den. Jag fick uppslaget av en kollega på jobbet som arbetar som Turismsamordnare. Hon hade gått vandringsleden i Kevershäll och jag undrade om den var markerad bra och hur man kom dit för jag sa att jag tänkte cykla den. Hon trodde inte riktigt på mig och sa att det aldrig skulle gå då det var alldeles för mycket trånga vrår, mycket sten och raviner...

Det är det i denna film också och ni kanske förstår varför filmen gav mig ytterligare inspiration till att besegra hällen:




Fullt så drastiska dropp var det dock inte för mig på Kevershäll, men det roliga var att när jag titta de på filmen så var det barmark och jag trodde inte att det skulle snöa. Men när lördagen kom så var det rätt lika väderförhållanden som på filmen. Så jag kände mig i alla fall lika häftig som killen är på filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar