torsdag 27 december 2012

Klarade DÖDStrafiken blev DÖDSförkyld...

Lagom till färden upp till Västerås och den värsta paniken över uteblivet 3G och WiFi lagt sig. Så blev jag såklart Dödsförkyld, peaken hade jag givetvis på julafton. Nu var väl inget av det något jag led nämnvärt av utan snarare så njöt jag mer. Jag kunde inte uppdatera mig om alla andra på min smartphone stup i kvarten och skicka meddelanden via sociala medier till de som redan var i samma hus. Och förkylningen gjorde att jag inte kunde springa runt som en vettvilling för att hålla koll på mat, kamera, tomte och allt annat som man oroas över vid jul.

Istället så satt jag still och umgicks med familj och vänner. En rätt skön upplevelse faktiskt. Borde testa den fler gånger.

Random Västerås- och mer resebilder:









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar