onsdag 25 mars 2009

Träningsdag med rykten

I och med att jag jobbar 50% så kan jag vara ledig ganska mycket och igår så jobbade jag en hel dag. Vilket betyder att jag då kan vara ledig från jobbet en hel dag. Således har jag en träningsdag idag.

Nyss var jag på Vibes och tränade med Magnus Darvell. I dörren på väg in mötte jag Adam Steen som var på väg ut. Han hade fått en ryggmassage av Limpen. Under den massagen så kom det fram ett rykte om att Vittargo är på gång med en försäljning av en sportdryck innehållande koffein.

När vi ändå är inne på sportdryck så kan jag avslöja att jag själv även i år kommer att vara sponsrad av Powerbar, vilket blev klart för någon dag sedan.

Sista ryktet jag fick höra på Vibes var att Magnus Palmberg skall göra återtåg till MTB-scenen. Som han själv sa så kommer han köra "samma" cykel som Team Kalas. Ja han kommer ju inte att köra hardtail precis... Men det är Giant som gäller.

Om 1,30 så kommer jag att åka ut på en fyratimmars distanstur med Darvell. Och vi bestämde oss för att bara köra väg och halkfritt, så att vi kan ta tävlingshojarna. Jag bestämde även en alldeles ny samlingspunkt; Bron vid Polishuset. Vi bryter traditionen med Posten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar