måndag 12 oktober 2009

Riktig Crosstrappa

Såhär ska det se ut!
Ser ni lidelsen?
Ser ni euforin i publiken?
Och framförallt ser ni leran?

Jag sitter här hemma i lägenheten alldeles sunkig och oborstad. Fortfarande med en segdragen förkylning och en beställd cross som är på villovägar. För att få dagen att försvinna har jag öppnat en bok som Maria köpte till mig för 10kr på en loppis. Boken heter: Bicycle Racing in the Modern Era: 25 Years of Velonews. Klicka på länken så kan ni köpa samma bok på Amazon för $38.79 (använd) eller $114.60 (ny). 10sek var ett bra kap alltså, speciellt när den boken jag har inte ens har tecken på av att ha blivit läst.

1 kommentar:

  1. Segt det där med långvariga förkylningar!

    Själv sitter jag här med lagom mycket feber och lagom mycket halsont för att i stort sett inte orka göra någonting..
    Inte najs.. :/

    // Alle

    SvaraRadera