tisdag 24 maj 2011

Tillbaka till verkligheten

Nu är jag tillbaka "på jobbet", vilket egentligen betyder att jag sitter i köket med hörlurar på och svarar på mail. Men senare idag ska jag även vara i receptionen på Sportlife. Mina första 10 pappadagar är slut och jag ska nu slussas ut. Så med lite tur så blir det lite mer att läsa här på bloggen igen när jag får lite rutiner och tider att följa.

Medan ni väntar på att det ska hända kan ni kolla in något nytt på nätet i Sverige. Happymtb.org växer iom att Freeride ligger bakom och styr. Och nu har de lanserat JON Televison på Happy, en serie med avsnitt där man följer Jon Bokrantz runt på olika cykelresor. I de tre första avsnitten är han tex i Malaga, Norsesund och Drammen. Kul att de växlar upp och utvecklas. Se avsnitten HÄR.

Extra roligt är att i första avsnittet så bor Jon på ett ställe i Malaga där jag också bott. Jag och pappa åkte dit på min/vår första cykelresa utomlands. Mitt första cykelläger om man vill kalla det så. De som hade hand om cykelresorna där var proffsiga och roliga, speciellt vår guide Rob som mest gnällde på pappas talang att förstöra hyrcyklarna. Fina minnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar