tisdag 7 juni 2011

Bilder Rockstad Falun, Helloween

Dröjer... vad är det för fel på Blogger egentligen? Kan inte ladda upp bilder alls, och jag som tog så många fina. Men ni som följer mig via Facebook kan redan se dem där. Kommentera gärna. Jag gillar feedback, positiv som negativ.

Jag passar istället på att meddela att lille Egon verkligen tagit ett skutt framåt i utvecklingen, både psykiskt och fysiskt. Vi har fått hans första leende och han börjar mer och mer slappna av och följa oss med blicken. Magen börjar han få kontroll på lite grand också. Vi var och mätte och vägde honom idag och han har gått upp från 4,6 till 5,2kg på lite mer än en vecka och så har han växt hela 3cm och är nu 57cm lång.

Att det kunde vara såhär underbart och fängslande att vara pappa är rätt coolt. Och hur många som än säger det (nu säger jag det) så fattar man det inte förrän man är där själv. Egon är helt fantastisk och jag vill inte vara borta en enda sekund från honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar