onsdag 8 juni 2011

Kladdigt småbarnsliv


Det är inte bara Egon som kladdar ned, här har jag landat en stor glassbit på tröjan. Den vita tröjan som jag för ett tag sedan tog av mig för att den inte skulle bli smutsig när jag tvättade potatis...

I övrigt har jag haft en varm dag tillsammans med mina båda hjärtan. Vi utmanade ödet och handlade 4 stora kassar mat på Willys, 2km från hemmet. En kasse fick plats under vagnen tillsammans med blöjorna och resterande tre på min cykel. 500m efter hemfärd från butiken vaknade Egon och var hysteriskt arg, han ville bara bli buren. Så jag bar honom i ena handen och höll cykeln i andra hela vägen hem. Svettigt värre, och det fick bli min enda träning för dagen. Har varit helt slut sen dess. Men det gör absolut inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar