söndag 2 oktober 2011

Snabba resultat Ludvika

Damer Prestige

  1. Karin Aune Örebrocyklisterna
  2. Angelica Edvardsson Cykloteket Cycling Team
  3. Lisa Ström Falu CK
Herrar Superklass
  1. Robert Österling CK Parr
  2. Patrik Eklund CK Valhall
  3. Per Kumlin Cykloteket Racing Team
  4. Tobias Johansson Örebrocyklisterna
  5. Ola Torstensson Örebrocyklisterna
Herrar Prestige
  1. Magnus Darvell Kalas CK
  2. Linus Dahlberg Cykloteket Racing Team
  3. Johan Landström Team cykelcity.se
  4. Emil Linde Gävle CA
  5. Hans Mård Cykloteket Racing Team

I övrigt såg jag att mitt tips på cxsweden.com gick in till 85% igår:
"Topp-tre tips: I år tror jag faktiskt att Darvell lyckas undvika en spurt och vinna. Andra platsen tar Jens Westergren och på tredje plats Linus Dahlberg. Som en liten darkhorse så tror jag faktiskt att Hans Mård kan ställa till en hel del för de nyss tre nämnda."

Det var ju bara den där urstarke vikingen Landström som ställde till det för mig. Han var förresten urstark även idag, då han kom ut sist i starten pga pedalmiss. Men körde upp sig hela tävlingen igenom. Dock är det ingen som kan matcha Darvells fart och teknik... Än. Men snart när de övriga fått in tekniken så kommer det bli lite hetare i topp. Kanske redan nästa helg i Kumla och Söderköping? Vi syns väl där?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar