torsdag 6 oktober 2011

En stor balja brunt med extra tryck


Lastade väl in två dubbla-dubbla espresso i en kopp hos Daves Corner. Blev ett jäkla tryck, men inte för att jag behövde det utan mest för att det malda Criterium Race Coffe från Möndals CK som jag kom dragandes med till Dave hade varit öppet i två veckor. Därför lastade vi i en dubbel dos i en enkel kopp och tog det gånger två för att få ut den där extremt goda smak kaffet från västkusten har.

Annars sitter jag med en affärsplan, cxspeakerplaner samt orderhantering på Experimental Prototype. Senare ikväll håller jag även i Velodromträningen från 17:30... Det är skönt att vara igång på riktigt med jobbet igen men samtidigt saknar jag familjen hemma något enormt. Så det ska bli härligt att komma hem till dem vid lunch och sedan gå på babymassage och få en mysig stund tillsammans innan jobbet drar igång igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar