tisdag 18 oktober 2011

En lång dag och Expertkommentator på TV10

Vaknade väl klockan 05:30 av att Egon vaknat för dagen... Kanske inte helt kul men han somnade runt 18:00 igår så han hade sovit klart. Själva somnade vi runt halv 1. Så idag har jag varit sådär härligt lätt-stött och mysigt bitter. Sen hade jag ett möte med Batman på morgonkvisten också...

Vilken tur då att jag kunde spika en sak som legat länge; Expertkommentator till TV10s sändning från STHLM Cyclo Cross! Hans Mård och gänget i Cykloteket har som vanligt överträffat sig själva i deras crossarrangemang i Kungsan. Tävlingen kommer alltså att eftersändas i TV10 och idag spikade produktionsbolaget och jag hur vi vill och kommer att göra det på plats.

Så nu lär ni polera hojjarna, slänga i brylkrämen och vaxa benen ordentligt inför Kungsan den 29 oktober. Vem vet hur länge ni syns i bild?

Så här såg det ut i fjol på tävlingen:

3 kommentarer:

  1. Kul! Vem ska du kommentera med?

    SvaraRadera
  2. Tille: Ja nu är det nästan ett tvång =)
    Öijer: Ensam är stark ;) Det kommer dock vara en tjej som intervjuar före och efter och så kommenterar jag under det som kommer att sändas. Allt får tyvärr inte plats. Och det är likt CXVM på Eurosport; eftersänt.

    SvaraRadera