fredag 9 augusti 2013

Långa bilresors räddning




= iPad laddad med barnpussel och böcker. Egon har varit sysselsatt i två timmar nu och innan dess sov han. Vi är på väg till Falun för helgen, tydligen flyttar alla nu till Hosjö strand. Det är där vi ska bo hos Jennys kompis Malin och hennes pojk Mattias. Alltså inte hos Öijers, fast vi kanske stöter på dem?

Själv ska jag också jobba i helgen och då i Ludvika som speaker på lilla och stora Finnmarksturen. En av mina favorit tävlingar att köra och supporta på. Och nu får jag då äran att testa hur det är att "speaka" på tävlingen. Kommer säkert bli hur skoj som helst!

Är ni intresserade av att anlita mig som speaker så är mitt grundarvode per dag på 4000kr +moms. Reseersättning på 18:50kr/milen tillkommer och boendeersättning med möjligheten för er som arrangör att välja/boka boende åt mig. Vid flera dagars arrangemang utgår rabatt på arvodet, allt beroende på omständigheterna. Arvodet faktureras.
Ni kan nå mig på oscar@oscarekstam.com eller 076-184 02 74

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar