onsdag 7 augusti 2013

Dagens goda arbetsgärning, motionsspåren i Mönsterås kommun

Mellan allt administrativt tråk så har jag gjort administrativt roligt idag också. Nämligen så har jag uppdaterat Mönsterås kommuns samtliga motionscentralers information. Som ni kan hitta HÄR. Under Blomstermåla och Mönsterås har jag även lagt till lite nya bilder som jag själv tagit också.
Tidigare stod det bara var spåret fanns och hur långt det var, plus en liten bild. Så jag tyckte det var på sin tid att lite mer riktlinjer och övrig spårinformation kom upp. Blev väl ganska bra eller?

Nu drar jag dock från jobbet och sadlar om till cykelkläder för att just besöka en av motionscentralerna. Och då enbart för min egen rekreation. Klockan 18:00 är jag i Långehäll, Blomstermåla, för att reka stigar. Häng på om ni vill. Klockan 17:30 passerar jag Statoil i Mönsterås för den som vill cykla med ända därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar