måndag 19 augusti 2013

Det går FÖR bra nu, så jag SÄLJER cykeln!

Släpade runt min f*ta lekamen runt MTB-TT banan idag på mäktiga 39:51 och det med min BMC, ryggont och dålig uppvärming (från bilen till cykeln och iväg). Som jämförelse körde jag senast den 24 juli på 41:42 med min Niner och då bättre förberedd och uppvärmd. Dock med en pyspunka med 2-3km kvar och hantlangning till Andreas som totalt kanske kostade mig runt 40 sekunder. Hypotetiskt är jag alltså hela en minut snabbare på min BMC. Och det kändes bättre hela vägen trots ryggont.

Så nu säljer jag min Niner Air 9 som på bilden för 25.000kr.
Niner Air 9 kolfiberram, Full XTR (XTR-pedaler medföljer), Rock Shox Reba XX med hydraulisk lockout, Niner kolfiberstyre, superlätt Aerozine sadelstolpe och bromsskivor, Sun Ringle Black Flag Pro hjul, Continental RaceKing eller MountainKing. Storlek Medium.


Maila mig för mer info: oscar@oscarekstam.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar