torsdag 13 mars 2014

Vårcrossning med lite bus

Lyckades hitta en lucka i pappalivet och gav mig ut för att rena huvudet lite. Två välbehövliga timmar i sadeln blev det och genast blev jag mycket piggare resten av dagen. Tänk var lite fysisk aktivitet kan göra. Och att det var strålande väder gjorde ju det än mer energi-givande. Passade även på att ringa två jobbsamtal under turen också. Två givande sådana som säkert kommer att ge både mig om Mönsterås kommun lite energi, förhoppningsvis.

Avslutade passet med lite massage på min RumbleRoller. Det gjorde rätt ont till en början men efter massagen blev musklerna sådär härligt varma och avslappnade.

Stravadata och bilder så som ni vill ha det:









Det kändes som mitt eget Strade Bianche mer än en gång. Magiskt.


Ooooops! Jag kan ha brutit mot mitt förbud på ett par meter singletrack.




Hela familjen engagerad i min massage. Mycket praktiskt för en småbarnsfar som försöker vara tillsammans med familjen så mycket som möjligt. Den där lille rullen är grym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar