onsdag 8 september 2010

Snuskigt gott

Jag belönar mig själv med en mycket god fika. Rabarberpaj (låter urskönt på småländska), Vaniljgrädde och en stor svart kaffe. Det gäller att njuta av vardagen. Förra veckan jobbade jag 53 timmar och denna veckan har jag hunnit med maffiga 4,5 timmar totalt...

Jag har även hunnit med att avverka en rejäl förkylning samt en jobbintervju. Båda väldigt sköna upplevelser som ger mig hopp. Det roliga är att jag fick reda på en till jobböppning idag efter min intervju. Så det verkar vara jobbets dag idag för min del. Hoppas jag landar ett fast jobb här snart bara, för att jobba timme på inringning är inte riktigt det stabilaste av anställningar. Och stabilitet vill jag ha. Det är ju dags att växa upp nu känns det som.

Men för att inte vara allt för gravallvarlig så åker jag upp på Lugnet nu och sladdar loss med Crossen. Det är Barnsligt kul, Häng på vetja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar